η γυναίκα κοιτά τον ζωγράφο όπως θα κοιτούσε τον φωτογράφο τη σήμερον... εντυπωσιακό... !!
Τζέιμς Τισό, ′′ Επισκέπτες του Λονδίνου ′′ (1874)
Το 1874, ο James Tissot παρουσίασε αυτόν τον πίνακα μεγάλης μορφής στην έκθεση της Royal Academy. Ένα ζευγάρι σταμάτησε κάτω από το portico της Εθνικής Πινακοθήκης. Ο άνδρας συμβουλεύεται έναν τουριστικό οδηγό ενώ η γυναίκα μένει με τόλμη στον θεατή (αρρενωπός; Αυτό προτείνει το πούρο στα μπροστινά σκαλοπάτια) και φαίνεται να δείχνει ένα στοιχείο που βρίσκεται έξω από τη σύνθεση του είναι ομπρέλα. Μπροστά τους βρίσκεται ένα νεαρό αγόρι από το Νοσοκομείο Χριστού, το οποίο στη συνέχεια προσέφερε επισκέψεις στο μουσείο.
Το ρολόι του καμπαναριού στο παρασκήνιο δείχνει 10 h35: αυτοί οι τουρίστες, πιθανόν Αμερικανοί, έχουν επισκεφθεί το μουσείο με χρέωση!
----------
Έκθεση ′′ James Tissot, Ambiguously modern ", μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου 2020 στο Musée d ' Orsay.
Τζέιμς Τισό, ′′ Επισκέπτες του Λονδίνου ′′ (1874)
Το 1874, ο James Tissot παρουσίασε αυτόν τον πίνακα μεγάλης μορφής στην έκθεση της Royal Academy. Ένα ζευγάρι σταμάτησε κάτω από το portico της Εθνικής Πινακοθήκης. Ο άνδρας συμβουλεύεται έναν τουριστικό οδηγό ενώ η γυναίκα μένει με τόλμη στον θεατή (αρρενωπός; Αυτό προτείνει το πούρο στα μπροστινά σκαλοπάτια) και φαίνεται να δείχνει ένα στοιχείο που βρίσκεται έξω από τη σύνθεση του είναι ομπρέλα. Μπροστά τους βρίσκεται ένα νεαρό αγόρι από το Νοσοκομείο Χριστού, το οποίο στη συνέχεια προσέφερε επισκέψεις στο μουσείο.
Το ρολόι του καμπαναριού στο παρασκήνιο δείχνει 10 h35: αυτοί οι τουρίστες, πιθανόν Αμερικανοί, έχουν επισκεφθεί το μουσείο με χρέωση!
----------
Έκθεση ′′ James Tissot, Ambiguously modern ", μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου 2020 στο Musée d ' Orsay.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου